HTML

WC: whiskey and cigar

Minden jó italokról, jó szivarokról.

Friss topikok

  • Wexylum: Üdv! Nem tudjátok véletlen honnan lehet venni igazi Whiskys Fa tároló ládákat? Otthonra tárolónak ... (2013.08.19. 22:48) Dalwhinnie
  • Túrós (törölt): Tényleg jó whisky bár én régen azért vettem mert olcsó volt ahhoz képest jó is. Nah mostanság már ... (2013.01.18. 19:44) Canadian Special Old
  • Szeba123: Nekem bejön :D nem tudom milyen darabokról beszélsz. vagy mi a fene...szerintem jó (2012.04.17. 22:06) Don Alfredo
  • crazyfish: Nagyon reklám, tényleg a legjobb....és Felix Dasouza nagyon király, keresve se találtak volna hite... (2010.11.14. 10:29) Minden idők legjobb whisky reklámja
  • Thaddeus Griffin: Sírok. És nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon irigykedek (2010.04.25. 12:34) Whisky Show beszámoló

Whiskeys linkek

Antonio y Cleopatra Grenadiers

2009.07.09. 21:43 Winston007

Antonius és Kleopátra szerelme egyben a Római Birodalom igazi születésének időpontja is, a szerelmesek minden igyekezete ellenére végül Octavianus győzött, és Augustus néven ő lett az első császár. Ez egyben jelzi is, hogy bármilyen romantikus volt a pár története de alapvetően szakmailag nem volt egy sikersztori. Na valahogy ez az Antonio y Cleopatra Grenadiers szivarral is.

Már amikor megláttam az idétlen műanyag csomagolást és dobozt éreztem, hogy itt problémák lesznek. Rágyújtottam, persze gyufával, ismét egy megérzésem volt és az értékes cédrus gyújtót kihagytam a mai játékból. Szinte azonnal lángra lobbant ez a kis amerikai dohány rudacska. Első szívásra hátborzongató égett papír illat és öreg dohány íz támadt rám, melynek szorításából csak egy korty víz mentett meg. Gyorsan elkezdtem komolyabban vizsgálni a kis merénylőt és rájöttem ezt bizony a Skynet küldte rám. Mivel géppel sodort termékkel van dolgom, semmi természetes, csak a komputerek kíméletlen profizmusa. Azonban nem tudták kivel van dolguk és a szivarvilág John Connorjaként elszívtam a Grenadiers Cameroon Dark modellt. Nem volt jó élmény, ugyanis a szivar végig egy öntudatra ébredt ködvető gépként okádta a füstöt magából és határozottan gyorsan égett. Ez mondjuk gyorsította a befejezést, az pedig nem volt olyan rossz. Íze semmilyen, ilyen igazi kaparós dohány. Bár állítólag tömködnek hozzá némi kubai dohányt is. Alig vártam, hogy vége legyen már. A hamuja egész elképesztő volt, alighogy leégett egy kicsit máris esett a földre. Összességében egy kellemetlenül irritáló szivart sikerült megismernem. Hiába az 1879-től számított dicső múlt , ez a dohány nem jó! Kezdőknek még-még elmegy, de amint lehet kérem váltsunk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: amerikai szivar gepi antonioycleopatra

A bejegyzés trackback címe:

https://wici.blog.hu/api/trackback/id/tr711237218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása