HTML

WC: whiskey and cigar

Minden jó italokról, jó szivarokról.

Friss topikok

  • Wexylum: Üdv! Nem tudjátok véletlen honnan lehet venni igazi Whiskys Fa tároló ládákat? Otthonra tárolónak ... (2013.08.19. 22:48) Dalwhinnie
  • Túrós (törölt): Tényleg jó whisky bár én régen azért vettem mert olcsó volt ahhoz képest jó is. Nah mostanság már ... (2013.01.18. 19:44) Canadian Special Old
  • Szeba123: Nekem bejön :D nem tudom milyen darabokról beszélsz. vagy mi a fene...szerintem jó (2012.04.17. 22:06) Don Alfredo
  • crazyfish: Nagyon reklám, tényleg a legjobb....és Felix Dasouza nagyon király, keresve se találtak volna hite... (2010.11.14. 10:29) Minden idők legjobb whisky reklámja
  • Thaddeus Griffin: Sírok. És nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon irigykedek (2010.04.25. 12:34) Whisky Show beszámoló

Whiskeys linkek

Balmoral

2009.07.05. 17:09 Winston007

Szörnyű napok köszöntöttek rám: elfogyott a kubai szivarom, és a kontaktomnak se volt ahonnan idáig beszereztem. Ezért megváltóként üdvözöltem a barátomat , akivel gimnáziumi osztálytársak vagyunk. A hála nem a személyének szólt, hanem a szivardoboznak , amely a hóna alól kacsingatott rám. A rajta levő szalagról persze sikított , hogy holland dohányról beszélünk, de az elvonási tünetek már túlságosan nagyok voltak, ahhoz, hogy most finnyáskodjak.

A szemem megakadt a Balmoral címeren, melyet már régről ismerek. Nagybátyám mániája volt, hogy minden évben hozott nekem egy doboz Balmoral Royal Selection díszdobozt melyben több fajta méretben voltak a dominikai szivarok. Egy corona méretű szivart választottam és nagy örömmel láttam, hogy kis cédrusfa gyújtók vannak hozzá. Rágyújtottam. Már régen nem szívtam a hollandusok cuccából és itt most a szivarra gondolok, ezért meglepetésként ért a kellemesen letisztult íz és illat. Semmi extra, semmi keménység vagy meglepetés, ez kérem egy jól megtervezett iparos munka. Hiányzik belőle a kubai szivarokból áradó "feudalizmus" a nagybirtokos családok több száz éves tapasztalata. Persze itt is van patinás múlt, de látszik , hogy Agio Cigars egy gyár , egy világszerte több helyen jelenlevő multi. Akinek az egyik brandje a Balmoral és annak is dominikai verzióját tartottam a kezemben, mert van szumátrai kollekció is. Ez fájt egy kicsit, hiszen anno Castro papa hatalomátvétele után sok kubai szivaros nemzetség tette át a székhelyét Dominikába.

Itt azonban egy gyári termékről van szó, mely hatalmas csarnokokból kerül a láng elé és nem gyönyörű barna lányok sodorják a combjuk között. Ettől függetlenül a minőségre nem lehet panaszom, kiválóan szelelt , mégse égett el hamar. Sőt, egyszer elaludt és ez nálam mindig jó jel. Összességében ajánlani tudom, biztos befektetés, de aki extra hozamot vár vagy nagyvadat akar elejteni, annak marad a kubai. Méret kínálata tökéletes: Churchilltől a Robustóig minden megtalálható. Karácsonyi ajándéknak remek a díszdobozos selection sorozat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szivar dominika balmoral

A bejegyzés trackback címe:

https://wici.blog.hu/api/trackback/id/tr931228099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása